Bestelbus in Geesteren verwoest door brand
Geesteren – Aan de De Korenbloem in Geesteren is zondagavond een autobrand gemeld. De melding kwam rond 23:04 uur binnen bij de meldkamer.
Bij aankomst van de brandweer sloegen de vlammen uit het voertuig. De brandweer had het vuur snel onder controle. Hiervoor werd onder meer een tankwagen ingezet.
Bij de brand raakte niemand gewond. De oorzaak van de brand is nog niet bekend.

(foto: Fotomoment | Clemens Brughuis)

